jennifervanstaalduinen.reismee.nl

Ben eindelijk in Cochabamba

Het heeft even moeite gekost maar ik ben er eindelijk :). Ik heb namelijk vrijdag mijn binnelandse vlucht gemist van Santa Cruz naar Cochabamba. Ik moest een uur van te voren in een rij staan had een vrouw gezegd. Maar de rij was erg lang, want het was ook voor vluchten naar Sucre en La Paz.

Gelukkig heb ik familie in Santa Cruz en hebben me opgevangen. Ik heb een oom die toevallig ook langs was gekomen naar Santa Cruz en zei maandag weer naar Cochabamba gaat met bus. Dus ik wilde wel mee, maar vliegtuigmaatschappij heeft me gebeld dat ik mijn vlucht wel moest afmaken anders vervalt mijn terugvlucht. Ik heb dus uiteindelijk vlucht voor maandag om 12:00, kwam ik daar hebben ze me verteld dat vlucht is doorverkocht en de volgende vlucht om 18:45 ging. pffff in Santa Cruz is airport echt heel onduidelijk, ik vloog met maatschappij Amazonas. Het vliegtuig is erg klein (max 40 pers) en ik zat dus uiteindelijk met 9 mensen in het vliegtuig, had dus een soort van privevliegtuig! haha

Tip: Als je naar Cochabamba wilt gaan kan je op Santa cruz met maatschappij Boa vliegen, deze is een iets grotere vliegtuig.

Het was wel leuk om kennis te maken met Santa Cruz! Ben zaterdag naar een mooie park geweest waar je kon zwemmen, kanoën, vlinders en vogels kon bekijken. Zondag was er een groot feest waar me tío Wilson werkt. Ik heb beetje meegeholpen met voorbereiding en daarna begon het feest al om 11 uur. Waarbij dus al bier werd gedronken

Surprised
. En niet zo beetje bier, pfff beben mucha cerveza! Het was wel erg gezellig en kwam dus ook nog mexicaans bandje langs. Ik heb zelfs een beetje gedanst met de Bolivianen (kan het niet echt goed haha).

De mensen zijn wel erg gastvrij, ik kon iedere keer aanschuiven bij het eten. Ze maken volgens mij altijd extra eten voor 10 personen, omdat ze weten dat er familie langskomt en dat ze dan kunnen mee eten. Gister had een kennis van me oom vis gevangen; een snoeksoort en piranha's. Het was wel erg lekker :). Ik ben dankbaar dat mijn familie me heeft opgevangen en erg behulpzaam waren!

Ben gister dus eindelijk in Cochabamba gekomen en heb ook gelijk mijn appartement gezien. Erg leuk en mooi appartement! Gracias por todo tío Armando y Juul! Ik schrijf nu vanuit quillacollo en ga vandaag simkaart regelen en erachter komen hoe ik moet reizen.

Laughing
Voor de rest gaat alles goed met mij en ik begin 1 september met het project.

Groetjes,

Jennifer

Reacties

Reacties

Ronald

Hè Jenny ,
Leuk dat je er al veilig bent aangekomen en gelijk party ook in Bolivia.
Wordt vast een reis en feest verslag?
Succes en we volgen je gr Ronald

Juan

Por fin llegaste ! Uff. Qué bueno!
Ya empezaste tú a conocer gente maravillosa y hospitalaria.
Saludos a todos allá.

Silvia y Juan

Lenny

Yo súper preocupada!!!sin embargo veo que la pasaste de maravilla. Estoy muy agradecida por tener una familia extraordinaria. Y por último refeliz porqué ya estas juntó a tu abuelita Julieta y demás familia. A seguir bailando jajaja, Un beso, mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!